Optimalisatie

Uw website wordt indien deze door ons is ontwikkeld, standaard geoptimaliseerd opgeleverd. Bij veel bedrijven rijst de vraag wat het optimaliseren nou precies inhoudt omdat dit vaak een grijs gebied is. Zeevalk IT hanteert duidelijke regels bij de optimalisaties. Wij geven bij elke opdracht precies aan wat er gaat gebeuren om uw website beter te laten scoren.logosamen2-150x150

Ons stappenplan bij website of webshop optimalisatie:

  • Analyseren van de teksten op de website, zijn de teksten relevant genoeg en hoe worden uw producten of diensten op dit moment gevonden ? Vervolgens  bepalen wij met u op welke zoekwoorden u graag gevonden wilt worden, vervolgens gaan wij deze zoekwoorden toevoegen aan de pagina en de overige webteksten optimaliseren.
  • Wat is de positie van de website van uw concurrentie en welke verbeterpunten kunnen wij hiervoor op uw website doorvoeren?
  • Hoe zit uw website technisch in elkaar? Welke verbeteringen kunnen worden doorgevoerd voor de snelheid van de website?
  • Op welke hosting staat uw website? Wij werken met geoptimaliseerde server images waardoor elke applicatie zoals bijvoorbeeld WordPress of Magento naar behoren functioneert.
  • Bent u actief op social media en hoe is uw social media actief? Het hebben van een Google plus pagina bijvoorbeeld, heeft op dit moment invloed op de hoogte van de positie binnen Google.
  • Zijn er veel inkomende links naar u website?

Wij maken graag een persoonlijk gesprek met u om zo te kunnen bekijken welke voordelen u uit de website op webshop optimalisatie kunt halen.

Adverteren met Google Adwords

Als u website in het begin nog niet echt goed scoort in Google, kunt u gebruik maken van Google Adwords. Met Google Adwords worden er betaalde advertenties aangemaakt. Deze betaalde advertenties komen bovenaan in de zoekresultaten te staan. U kunt doelgericht adverteren en zelf het budget per advertentie/dag bepalen.

Hoe kunnen we ervoor zorgen dat u advertentie zo hoog mogelijk wordt weergegeven en genoeg oplevert?

Dit heeft te maken met de kwaliteitsscore van de pagina. Hoe hoger de kwaliteitsscore, hoe meer resultaat. De kwaliteitsscore wordt mede bepaald door:

  • Complete en goede inhoud.
  • Snelheid
  • Leesbaarheid

Door gebruik te maken van meerdere bestemmingspagina’s kunnen de verschillende strategieën zo veel mogelijk worden geoptimaliseerd.

Ruime ervaring met de optimalisatie van WordPress websites, Magento Webshops en Prestashop Webshops